Με ιδιαίτερη επιτυχία και πλούσιες εμπειρίες ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του σχολείου μας (ΕΠΑ.Λ. Σιδηροκάστρου) στο πρόγραμμα κινητικότητας Erasmus+ που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό της Κύπρου από 21/03/2026 έως 05/04/2026, με τίτλο: «Ενίσχυση Δεξιοτήτων και Διεθνής Συνεργασία σε Μηχανολογία και Οικονομία» και κωδικό: 2025-1-EL01-KA122-VET-000321972.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν έξι μαθήτριες και ένας μαθητής από τον τομέα Οικονομίας, συνοδευόμενοι από τις καθηγήτριες κ. Λαπατώνη Σοφία και κ. Χατζηπέτρου Χρυσάφω-Άννα. Από τον τομέα Μηχανολογίας συμμετείχαν επτά μαθητές, μαζί με τον Διευθυντή του σχολείου κ. Γιαννουλάκη Ευστράτιο και τον Υποδιευθυντή κ. Βρεττό Αναστάσιο.

Κεντρικός πυλώνας του προγράμματος ήταν η δραστηριοποίηση των μαθητών σε πραγματικές συνθήκες εργασίας. Μέσα από τη μαθητεία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία:
-να εφαρμόσουν τις θεωρητικές τους γνώσεις,
-να αναπτύξουν ήπιες δεξιότητες, όπως η προσαρμοστικότητα, η συνεργασία, η ομαδικότητα και η επαγγελματική συνέπεια.
-να γνωρίσουν νέες τεχνολογίες και διεθνείς πρακτικές.
Παράλληλα, το πρόγραμμα συνέβαλε στην επαφή των μαθητών με μια διαφορετική εργασιακή κουλτούρα, στη βελτίωση των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων και στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με ανθρώπους από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.
Η επιστροφή των μαθητών συνοδεύεται από πολύτιμα εφόδια, αυξημένη αυτοπεποίθηση και νέες προοπτικές για το επαγγελματικό τους μέλλον. Το σχολείο μας παραμένει προσηλωμένο στη δημιουργία ευκαιριών που υπερβαίνουν τα όρια της σχολικής τάξης, προετοιμάζοντας ενεργούς και καταρτισμένους πολίτες του αύριο.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζουμε προς τον φορέα E.R.C.I. Κύπρου, για την πολύτιμη συμβολή του στην άρτια οργάνωση και επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος.














